Stödfamilj????

Hej på er!
Är egentligen väldigt trött, men tänkte orka med att skriva några rader iaf innan jag går upp...
Idag har jag gjort massor! Jag känner mig riktigt duktig faktiskt!

Detta har hänt idag:

* Tagit fram tvättlinan ut
* Hängt upp tvätt
* Tvättat mer
* Rensat i rabatten
* Räfsat i trädgården... 5-6 fulla skottkärror
* Rensat i en rabatt till
* Myst i solen
* Vi har bytt till sommardäcken
* Varit hos min mamma och hämtat lite saker till imorgon
* Varit hon min syster och hämtat lite saker till imorgon
* Handlat
* Ätit kebabtallrik
* Snart hoppa i säng ;)

Har varit sååå underbart väder idag! Har varit ute hela dagen.. så skönt!
Imorgon ska vi ha hand om syrrans  söner. Dem ska sova här tills på lördag. Devin fyllde 1 år i december och Zacke fyllde 3 i januari... Dem är så gulliga mina sötnosar.....
Kanske Dennis och jag till och med kommer bli stödfamilj åt dem, då syrran har det lite jobbigt av olika skäl...
Vi får mer besked om det i veckan som kommer...

Nä nu ska jag hoppa i säng! Tjohoo =)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj så mycket du har hunnit med idag!

Kul att passa de små pojkarna! Hoppas ni får var stödfamilj åt de =)

Pussa!

2009-04-02 @ 22:37:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: mikaela

det vore supersnällt att ställa upp som stödfamilj :)

Tror det kan vara rätt så skönt oxå att ni är släkt.

2009-04-03 @ 00:30:04
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: Milla

Låter som en härlig dag :)

Kram!

2009-04-03 @ 09:27:05
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback