Har gått ner 2-3 kg på en vecka!!!!!!!

Hej på er...
Nu är det nära! På fredag kör Dennis och jag upp till Stockholm. Vad jag längtar tills den dagen. ♥ Minst sagt ;) Pirrar lite i magen nu... säkert resfeber och lite... hihi...
I natt jobbar jag min sista natt av tre. Sen är jag ledig tills söndag. Då jobbar jag bara en natt men har möte dagen efter..
Jag längtar så till maj är förbi. Då kommer jag jobba 13 nätter, ha 2 möten och så ska jag till kommunhälsan me.
Sen i juni, ja då ska inte jag ta en enda extra natt. Ligger så mkt plus ändå..

Jag har mina funderingar faktiskt på att gå ner till grundschemat som är typ 67% (nu har jag 75%).... och kanske plugga nåt eller gå en kurs... Tycker det varit så mkt nu me allt omkring mig och jag mår inte så bra faktiskt. Ska väl prata lite med Dennis om det sen oxå. Se vad han säger. Det är ju bara 8% jag går ner i tid, men det blir ju ändå endel pengar...

Sen om det blir så att jag kommer börja plugga är jag lite tveksam till... jag är verkligen ingen skolbänkstjej... och är jäkligt svårlärd.. Men vi få se... jag har ju som sagt mina funderingar....

Ja vad har annars hänt sen sist... inte mkt faktiskt... I lördags var jag ju hos min söta vän Jenny. Hade en jätterolig dag! Sen jobb 3 nätter... Jag har faktiskt  inte gjort så mkt mer...

I söndags cyklade jag en halv mil.... men sen dess har jag inte tränat nåt mer.. Jag tycker man är så trött när man jobbar natten och sover hela dagen... Men får se om jag gör nåt idag... annars får det bli imorgon.
Jag äter iaf inget godis och ingen läsk :) Det är bra!
Däremot är jag rädd för att gå ner i vikt.. har gått ner 2-3kg!!!! På en vecka....
Om ni bara visste hur svårt det är att gå upp i vikt!! Det är liksom inte bara att äta... Det är ju det enda man gör... men allt handlar ju om vad man förbränner och visst kan man förbränna utan att träna...
Att gå ner i vikt var ju inget jag ville... utan bara komma i form...

Vad händer i veckan då????

Tisdag: jobb
Onsdag: inget planerat, förhoppningsvis lite träning om jag orkar
Torsdag: med bilen till en väns bilverkstad.. han ska släcka lite servicelampor... och så ska jag packa och försöka sova tidigt =)
Fredag: Sthlm
Lördag: hem från sthlm
Söndag: jobb

Vad händer för er del då??

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj så mycket du har gått ner! Jag äger inte ens en våg.. hehe...

Det låter ju som en jättebra idé att plugga lr gå en kurs! De kommer du att klara galant! kan nog va skönt att få nåt annat att tänka på å så =)

Pussar i massor

2009-04-22 @ 23:13:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback