Fast and Furious m.m.

Hejsan på er!
Idag mår jag lite så där. Varit en omtumlande dag... Hoppas på att jag mår bättre ikväll..

Dennis och jag är nästan precis hemkomna från en cykeltur på 7km med vår hund. Alla tre är helt slut nu..
Men det va skönt i detta vädret!

Nu har jag även bokat 5 biobijetter till Fast and Furious på lördag. Dennis och jag ska tillsammans med hans bröder Philip och Joel och Joels sambo Thina‏, se den. Ska bli kul =)
Hoppas att Joel och Thinas unge inte vill ut innan. Hon ska nämligen föda när som helst =)



Idag ska Dennis och jag bara mysa och kramas. Man behöver det ibland. Vi ska laga mat snart me.. Falukorv och potatismos.. gott!!!

Ha d bra!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Heli

O den filmen vill jag bara se..

2009-04-01 @ 19:29:00
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ah kul me bio!! Nä hon får kniiipa igen nu tills efter bion ;)

Ja ibland behöve man massa kramar....

Pusss

2009-04-01 @ 20:39:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback