Gränna! ♥

Självklart när vi var i trakterna så tog vi oss en sväng till underbara Gränna!
POLKAGRISARNAS STAD!! Har ni varit där??
Om inte så måste ni dit någon gång! Så underbart att se bergen och havet!

Det var flera flera år sedan jag var där sist! Var där minst två gånger med pappa när jag var liten...

I vilket fall, så köpte vi så klart äkta polkagrisar! 12 polkagrisstänger.. massa olika smaker hallon/salt, viol/salt, vanilj, mint och vanlig traditionell polka m.m. 
Vi åt även gott på Restaurang Amalia där me!






Måste få beklaga mej lite me.. ;p hehe... på väg hem så käkade vi polkagrisar och jag smaskade som bara den! Och rätt som det är så känner jag nåt vasst mot tungan! tror ni inte jag har smaskat så mkt att en tand gått sönder lite :( Sylvass är den och jag har fått en blåsa på tungan nu av det :( buuuhuuu!!!!

Puss o heeeeeeeeeeej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så mysigt det ser att att vara i Gränna! jag har aldirg varit där.. vad jag vet iaf ;)

Ajajaj.. Då blir de tandläkaren nu då! Så kan du ju inte ha de! =(



Pussa

2009-08-08 @ 23:16:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback