Idag är jag glad!

Heej =)
Idag är jag glad! :) Inte för nåt speciellt, jag är bara glad!

Jag gick igenom frysen idag.. dax att äta upp det som finns i den för att sedan frosta av den. Den är tjock av is :/
När Dennis slutade åkte vi till Maxi och köpte lite helg godis och lite vi behövde handla hem i matväg =)

Idag har vi ätit helstekt marinerad fläskfilé med hemmagjorda klyftpotatis och rödvinsås. Det var mycket gott! Nu har jag precis tagit ut en paj från ugnen =) Doftar så gott nu! Det är vanlig smulpaj med björnbär i som jag plockade här om dagen! och till det blir det vaniljvisp! Mumma!

Sitter och dricker mitt favoritvin nu.. Asti Cinzano, riktigt gott!

Har komit på att jag dragits med i det här beroendet av Farmville på Facebook... haha... så knäpp man är!

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ha en riktigt mysig kväll med ditt Asti :) Det är ju såå gott! Kram

2009-08-28 @ 21:08:42
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så duktigt av er att rensa frysen... de gör vi allt för sällan :(

Åhhhhh ASTI! Mmmmums! Nej godare vin finns inte!

Hoppas ni hade en mycig kväll =)

Pussar

2009-08-29 @ 15:04:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback