Kan säga att det är inget drastiskt!

Hej!

Nu håller vi på och bygger lite på farstukvisten... och ska snart börja på trappan till den =)
Sen ska Dennis laga min mammas bil och under tiden ska jag klippa mig inne i stan. Ska bli riktigt skönt att klippa bort riset från håret! Tror jag vet hur jag ska klippa mig, men man vet ju aldrig fall det blir ändringar i det.. därför säger jag inget :P kan säga att det är inget drastiskt! 



Undra vad man ska ha på sig imorgon när vi ska till Köpenhamn?? Hmm.. och vad man ska ha för skor.. kan ju inte ha med nåt ombyte... tror det blir jeansleggings och svarta tygskor...

Heeejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh så skönt att klippa håret!! Vill också göra de snart.. Det är såå slitet... Men jag ska nog göra nåt lite drastiskt me mitt tror jag :P

Så kul me Köpenhamn! Tycker de låter praktiskt å bra me leggings å lågskor... =) Funkar ju både om de e varm å om de e lite sämre väder :)

Ska ni åka tåg eller?

Hoppas ni får de jättekul!!!

Pussar

2009-08-04 @ 15:51:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback