Nivå och öltält

Halluu! :)
Har lunchat lite nu.. det satt fint! Vi var rätt hungriga eftersom vi skippade frukosten idag!
Har varit iväg en snabb sväng.. bytt färg som dem blandat fel till huset, va en sväng på Dennis jobb där han la in om 2 semesterdagar..

Vid fem ska vi hämta min syrra och hennes sambo Magnus. Sen hem till oss och dricka lite öl och cider. Sen kommer Dennis bror Phille också.. sen ska han köra oss in till stan och vi ska äta på Nivå kl.20... ska bli mysigt!
Därefter blir det en sväng ner till Sailet och öltältet =)
Fast det blir inte så sent idag.. senast kl.01, för annika ska jobba imorgon!

Nu ska jag kolla till katterna i rastgården!

Puss heeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Sailet? Nivå? Bor du i Karlskrona?! Där har jag haft mina livs bästa och roligaste och galnaste sommrar som singel med min bästa vän som kommer från Yasjö... Hoppas du får en toppen kväll!!!

2009-08-14 @ 19:07:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Såå kul me Sailet :P Hör till sommaren lite tycker jag allt!

Pussa

2009-08-16 @ 13:34:17
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback