Raggsockar!

God kväll!
Vi tog en runda in till stan innan, det är ju Sailet denna helgen ons-sön elr hur det nu är. Det är lite marknadsstånd, stort öltält, karuseller, båtar m.m. I vilket fall så när vi kom dit.. så var det som om himelen öppnade sig. Det regnade så mycket att det rann forsar på gatorna! Vi hade hundarna med oss och vi blev genomblöta! Stod säkert en halv timme eller nåt i skydd under ett tak. Och åskade och blixtrade gjorde det me!

Så vi gick raka vägen till bilen, när det blev lite uppehåll. Tog en sväng förbi Mc Donald´s.. och sen hem. Så nu sitter jag här och har raggsockar!!!!!! på mig och dricker varmt gott te med smak av Mild vanilj. Brrr... det blev kallt om fötterna när jag bara hade mina tygskor på mig som blev genomblöta...

Btw, igår var ju min mamma här och hennes gubbe. Vi åt lite tacos och fikade och så... Här är nån bild!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj! Tråkigt me regn! Skönt att sitta hemma me lite te å värma sig igen kan jag tänka mig =)=)



Så fint du hade dukat! Gott me tacos!

Puss

2009-08-13 @ 22:17:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback