Som jag har letat!

Ååååh vad glad jag är! Som jag har letat!!

Har tagit itu med "stökrummet" idag! Vi ska ta ut sängen som står där, lika så skrivbordet ska upp på vinden. Och vet ni vad jag hittade efter 2 års letande och saknad! Min fina silverring!! Jag fick den i födelsedagspresent av en gammal kompis för några år sedan.. Och jag har tyckt så mycket om den! =) Och nu sitter den på mitt långfinger igen där den hör hemma! Jippii!! ;D

Som sagt ska vi ju röja ut allt från det rummet, för så småning om ska det bli ett härligt badrum! Vi har bara en pytteliten toa på övervåningen, med en liten trång dusch... Vi ska ju även göra en tvättstuga och bygga ut så vi får större vardagsrum, som då blir lättare att möblera =) Men det är det 2-3 års projekt... kostar både tid och pengar =) Men den som väntar på nåt gott..... heter det ju =)

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad glad man blir när man hittar nåt man saknat länge!



Ja, fy fasen vad trött man är.. Inte van vid att jobba :) Kramar

2009-08-18 @ 21:19:19
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi va kul att hitta nåt :P Va va de för ring???

Ja... spännande me renovering!!! :D Kul att planera å förbereda =) hehe

Pussssssssss

2009-08-18 @ 21:38:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback