Tjejkvällen 11/8

Hej hej på er!
Tänkte äntligen börja blogga lite. Efter att ha gått igenom hur många kort som helst och redigerat endel så har jag äntligen blivit klar för att börja skriva här!
Detta inlägget blir mest bilder... men vad är det inte man säger?! Ibland säger en bild mer än ord ;P
Jag får väl börja med att säga vad det var för present min kompis fick igår! Ett paket med lite marmelader i olika smaker, chokladskorpor, polkagris, te, ett hundben till Selma och ett choklad... så nu får dem minsann gotta sig =)
 

Maten vi åt!
Förrätt: Augergine med köttfärsfyllning och Mozzarellaost.


Huvudrätten:
Fläskfilé i rödvinssås, serverat med färskpasta och en härlig sallad.


Dessert:
Hemmagjord Chokladmousse


Dricka som vi "pimplade", rikligt under kvällens gång!
Bestod av Black Tower med Sprite, is och hallon. Vi drack även Asti Cinzano. De två godaste vinerna som finns ;D


Här kommer lite kort på oss från den roliga kvällen ;D Och för att förvarna er lite... Det är gaaaanska många!
 
Jenny i en fin Leopardklänning med söta detaljer

Jag i min sköna outfit med svart midjekjol och en enkel vit trekvartströja.
 


Min söta vän! Älskar våra tjejkvällar! Vi har dem alldeles för sällan :/ Men det får det minsann bli ändring på!






Rätt lugn start på kvällen =) Blev lite galnare efter några timmar =)


Här är Jag!



Vi.....


Ja det va väl dem NORMALA bilderna.. hehe... och nu kommer dem ONORMALA!


Denna bilden är superfin på Jenny... men ser ni vilken svamp hon är ;P haha



Tack gumman min för en SUPERkväll!!!!

Du och jag Jenny......
;D

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du å jag Hanna...!!



Åhh så fiiint du gjort de gumman!!!

Haha jajjemän, jag är minsann en riktig svamp!!! ;);)

Tack själv gumman min!!!! Ja vi måste minsann göra detta oftare! :D

Pussar

2009-08-13 @ 00:33:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, vad massa god mat!! Hoppas vovven kryar på sig!

2009-08-13 @ 17:31:36
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: jimmy

Söt du är :)

2009-08-18 @ 12:08:20
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback