Typiskt!

Hej!

Så då va denna dagen nästan över. Har faktiskt inte gjort så mycket idag..
Dennis har burit ut lite trädgårdsmöbler och trallgolv från den inglasade altanen som ska rivas..

vi gjorde hemmagjord pizza till middag idag... Ser skitäcklig ut på bilden... men jag lovar att den va riktigt smaskig ;P


Dennis bror Phille kom förbi en sväng nu ikväll.. och märkte då att det va lite luft i ena däcket på min bil =( Och givetvis hade jag fått punka! Denne och jag som ska köra 40 mil imorgon!!! :( Ska iväg en sväng imån.. Var kan jag inte säga..
Och han hade inte grejer att kunna fixa det idag! Så imorgon måste han fixa det innan vi kör vid halv 10!! Suck! Lite ledsen över det.. alltid ska det va nåt! :(

Här kommer kort!


Hej då!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahhh,,,, Ja de va verkligen typiskt!! Skönt att Phille märkte de iaf!!

Pusss

2009-08-30 @ 21:25:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback