Värdera huset! :)

Hej på er!

Åh så spännande! Idag ringde banken och Dennis bokade tid med bankmannen då han ska komma och värdera vårt hus! Så spännande! Han kommer på tisdag!
Så i helgen vet vi vad vi ska göra! Städa städa städa och rensa m.m. Fattar inte hur vi ska hinna..

Här är en bild som är ca 1,5 år gammalt... har gjort en del på det. Både invändigt och utvändigt!


Nu är sommaren över i mina ögon! Ser bara höst ute när de kyliga vindarna gör så man får rysningar... brrr.... Inne i stan såg jag massa träd där löven börjat ändra färg och falla ned. Och faktiskt så har jag börjat packa ned sommarkläderna nu..

Nu ska jag snart iväg och jobba en natt till. Sen är jag ledig över helgen =) Skönt! Det var rätt kul att vara tillbaka på jobbet, men ack så trött jag är. Var ganska pigg på jobbet hela natten.. Men idag! Skulle nog kunna sova enda tills imorgon hehe...
I natt har jag tonfisksallad med mig, med ägg, sallad, pecannötter, solrosfrön och baby morötter m.m. =) Gott!

Ha en fin kväll, så hörs vi nog imorgon!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad spännande! Ska hålla tummarna för er :) Kramar

2009-08-20 @ 20:21:43
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Guuud vilket mysigt hus! :-9 Kram

2009-08-21 @ 08:42:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas ni får en bra uppvärdering! Huset ser jättefint ut :-)

2009-08-21 @ 23:06:10
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback