Bokat tid...

Hejsan!

Julmarknaden på Bubbetorp var himla mysig. Hade det varit lite snö också, så hade den varit helt på topp! Jag köpte honung med apelsin smak, riktigt gott bröd och kolor från Lottas stånd. Lotta på jobbet =)

Efter det åkte vi in till stan, kollade lite i affärer och jag letade lite efter en klänning. Provade ett par, men ingen som jag fastnade helt för. Köpte äntligen öronhängena från SNÖ of Sweden som jag velat ha så länge. Har inte blivit av att jag har köpt dem innan. Jag bestämde att bara ha örhängen i snibbarna.. så jag tog bort en i ena och två i det andra. Ska nog låta dem växa igen.
Efter att ha kikat i lite affärer i nästan en timme så gick vi och åt mat på O´Learys..

Här i Karsbo fortsätter mysfaktorn ett tag till... ska bege oss till Kalmar om ett tag.. Och kommer hem i natt nån gång... Bion varar ju ca 2,5 timme!! Så vi lär nog vara trötta sen när vi kommer hem.

Jag har även bokat tid hos frissan... ska prova Parksalongen inne i Karlskrona. Syrran brukar alltid gå där och blir så nöjd varje gång.. Och dem hade en tid på fredag. Perfekt innan julfesten.
Jag ska klippa, färga och slinga håret.. =)

Det var väl alles för denna gången ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul att klippa å färga håret!! =) Alltid roligt me lite förändring :P

Vilken film såg ni förresten?

Puss

2009-12-07 @ 14:00:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback