Julfesten

Hejsan!
Oj oj vilket partaj det var igår ;0)
God julmat och bra underhållning! Bland annat av Nöjes kompaniet från Karlshamn. Skeeta bra och roliga var dem =) Vi var cirka 110st detta året som kom =) Idag är vi inte så pigga. Trots att jag var nykter och körde så var vi trötta efter den långa dagen igår. Och vi kom inte i säng förrän vid halv 3 tiden. Kollade på Idol finalen när vi kom hem ;) Kunde inte hålla mig till idag hehe...

Här kommer lite kort!


Jag och den snyggaste och underbaraste människan som finns!


Fina jag.. jag kände mig rätt så fin faktiskt =) Inte ofta jag har nyfixat hår och är uppklädd längre :P


Nöjeskompaniet... den kraftiga till höger sjöng as bra!! =)




Några vid vårt bord! =)

Dennis chef Kent =) och Daniel

Och massa dans =)


Nu måste jag ta hand om maten.. blir fläskfilé ikväll!
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så stiliga ni var (är kanske man ska säga iofs :P) Härligt med julbord!!! Jag har inte ätit nån julmat alls än.. :( Bara Risgrynsgröt iofs.

Puss

2009-12-14 @ 18:41:26
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad roligt med julfest! Du var verkligen jättefin!



Kramar

2009-12-14 @ 22:47:18
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback