Ny dag :)

Hej på dig som läser :)

Idag är det en ny dag, jag vet på ett ungefär vad den kommer att bjuda på.
Efter Dennis jobb ska vi in till staden och köpa julklappar till djuren och nåt mer till varandra. Och klockan halv 6 ska jag på möte med jobbet. Lite tråkigt så här innan jul.. men det varar nog inte så länge :) Och under tiden jag är där, ska Dennis storhandla mat.. har en lång lista :)

Imorgon blir det nog en städdag. Vill ha det fint till jul :) Ska till vårdcentralen en sväng me. Det är väl det som jag vet.. Hoppas jag hittar nåt till Dennis idag, så jag slipper köra in imorgon.

Nu måste jag sminka mig och så. Så jag är klar om Dennis slutar tidigare.

Ha en bra dag! Kramar




Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du fick en fin dag gumman!

Kramar

2009-12-21 @ 21:23:42
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback