roliga smeknamn

Hejsan..
Nu har jag jobbat min natt. Ledig till helgen! Skönt!
Har massor att hinna med tills dess, städa, bakdag, kalas och handla julklapparna färdigt m.m.

Idag kanske rörmokaren kommer hit. Undra varför dem har så roliga smeknamn... Ena vi känner kallas för "Kjell i Hagen".. och den andre för "Johnny Läck"... den sistnämde är det som ska komma hit.. gillar inte riktigt hans smeknamn bara haha... men men, Dennis skulle aldrig ringa nån som var dålig :P

Nu sitter Engman i fönstret i tv rummet. Dennis och jag hängde ut massa talgbollar till fåglarna igår.. Så Engmans huvud far fram och tillbaka. Mycket intressant att kolla på =)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och sova några timmar. Har en del att göra idag.. skura golv m.m.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så skönt att vara ledig i nåra dagar nu =)

Hihi de hade ju varit lite roligare om han kallades för Johnny-läckER ;)

Hoppas du har kunnat sova gott =)

Pussa

2009-12-14 @ 18:37:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Hi hi kan tänka mej att kissen får lite att göra i fönstret med alla roliga fåglar utanför ;)

Hoppas ni fick tag i en bra röris ;)



Kramar

2009-12-14 @ 22:46:05
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback