Trötter

Hejsan!
Fyy så trött jag är. Inte så konstigt eftersom jag bara har sovit 3 timmar efter natten arbete. Skulle på möte idag.. Det var ett bra och behövligt möte.

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt...

Imorgon ska jag in till stan och julhandla lite med kompisen Jenny. Och klockan halv 2 sitter jag på Parksalongen och ska bli fin i håret =)

På fredag blir en låång dag. Dennis och jag ska iväg på dagen och på kvällen är det dax för julfesten som jag har skrivit om tidigare i bloggen. Ska bli riktigt roligt!

Lördag lär vi nog va helt döda! Dennis ska fixa med elen till badrummet. Och nästa vecka kommer äääääntligen en rörmokare! Och imorgon ska Dennis hämta hem badkaret =) Nu verkar det som att börja hända nåt :)

Nu ska jag fixa lite julkort... orkar inte göra några egna i år tyvärr... varken orkar eller hinner :P
Sen måste jag måla naglarna och färga ögonbrynen.....

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nää de e ju verkligen inte konstigt att du är trött!! hehe! Hoppas du kan sova gott iantt iaf :P

Kul att de börjar hända lite grejer!!!

Puss

2009-12-09 @ 21:12:09
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback