Bullbak o staun

Hej på er!
Bullbak och stan (eller staun som alla säger) med vännen Jenny, har stått i fokus dessa två dagarna som snart har passerat. Dennis och jag fick oss ett ryck igår och bakade 100 kanelbullar och några släta bullar till semlor som vi ätit nu ikväll.. Och idag har jag varit inne i stan med Jenny =) Vi har alltid så trevligt! Fikade på Café 1344 och shoppade lite grann. Jag köpte två BH's och tillhörande trosor till... så sött så.. tyvärr så förnyar jag mig alldeles för sällan när det gäller BH'ar... Men det ska bli ändring på det nu!

Förlåt om jag tjatar, men jag längtar såå otroligt mycket till den 24 april. Till Stockholm, affärerna, musikalen, hotellrummet m.m. m.m. Ska bli så skoj!

Nu har Dennis och jag bestämt semestern, så jag ska lägga in om den när jag jobbar näst.. alltså imorgon om jag orkar hihi =) det ska ju va inne den 8onde.. så ja har nån natt till innan den behöver va inlämnad. Vilket fall som så ska jag lägga in om v.30,31,32 och 33... blir nästan 5 veckors ledigt (eftersom jag inte jobbar varje natt). Ska bli så skönt! =)

Bullbak.... och hemmagjorda mini semlor.....



Ha en trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Mmm, bullarna ser goda ut! Kram på dig..

2009-02-26 @ 21:30:32
URL: http://tonyjeanette.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oj de va inte lite bullar! Mums :) Ja aldrig fel med semester ;) Synd bara att vi inte har semester samtidigt :(

2009-02-27 @ 19:15:47

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback