Förlovning!

God morgon!
Japp, då va det klart vad som är dagens stora nyhet..

Det är semledagen!

Nä, det är ju faktiskt ingen nyhet.. det har jag vetat om länge =) Men däremot hörde jag på morgonnyheterna att kronprinsessan Victoria och hennes Daniel äntligen ska förlova sig! Idag!!! =)
Det tycker jag verkligen är på tiden! Händer så lite i vår kungafamilj... Så detta tyckte jag var en väldigt god nyhet =) Om det nu inte är falska nyheter.. men det tror jag inte!

Nu ska jag strax hoppa i säng.. har jobbat i natt och en natt till väntar. Faktiskt min sista natt i den patrullen, sen på fredag börjar jag min nya tjänst!

Ha en toppendag!!!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha trodde först de va ni som skulle förlova er när jag läste rubriken :P

Hoppas du kunnat sova nåt idag ;)

2009-02-24 @ 17:01:20
Postat av: jonna. olsson

Är det inte dax för er oxå snart ;) hehe

2009-02-24 @ 17:22:04
URL: http://olssonjonna.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback