Plättar med jordgubbssylt

God dag!
Idag har Dennis och jag verkligen haft sovmorgon. Behövdes väl från igår då jag vaknade vid halv 7 hehe... Idag vaknade vi klockan 12!! Lite väl lång sovmorgon kanske ;P Men det var skönt! Vi bestämde oss snabbt att vi inte skulle orka göra så mycket idag.. så vi åkte till Torsås och hyrde 3 filmer; Systrar i jeans- andra sommaren, Crusade, och Righteous Kill... hoppas dem är bra!
Efter det fixade jag lite frukost/ lunch... Plättar med sylt! Såå gott! =)


Plättarna med sylt

För ett tag sen ringde min syster och hörde om hennes familj kunde komma på en snabbfika, för de skulle ändå låna playstation 2- spelet Bolt av oss. Så nu har dem precis åkt.. dem va väl här i 1 timme ungefär. Kul!
Nu blir det till att gotta sig med massa godis och filmerna! =)
Kram

Kommentarer
Postat av: sassa

hej , lust att bli min bloggvän via blogglovin?

2009-02-22 @ 16:26:21
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback