Rosa grädde

Hej på er!
Jag är egentligen för trött för att skriva här nu... Men jag måste ju berätta om kvällen.
Det har varit en riktig myskväll tillsammans med Dennis, våra katter och vår hund Wilma och Dennis lillebror Joel med sambon Thina och deras valp Hella =)
Jag fixade tacos till oss.. mkt gott. Därefter blev det kaffe, thé och chokladpudding med rosa grädde och silverkulor.. riktigt gott va det me! Sen va det Melodifestivalen som gällde =) Till det hade vi chips och dip och chokladfondue =) Blev jättelyckat allt, och så kul med glatt trevligt sällskap!
Melodifestivalen var helt okej! Älskade EMD´s låt! Kanon! =) Och Erik Segerstedt är verkligen ögongodis ;) Men inte som min prins Dennis hihi <3 Jag älskar Dennis!

Här kommer lite bilder från kvällen =)
 
                 Mat                              Tacos                chokladpudding

        choklsdfondue            Blöt puss
                                                                        


         Joel & Thina                 Dennis                           Jag

Ha det så bra!! KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt med rosa grädde, bra vis att lyfta upp en efterrätt =)

2009-02-22 @ 16:12:24
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Postat av: Pauline

Åh vad gott det ser ut! Blir så sugen nu :P

2009-02-23 @ 19:06:58

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback