The Buddy Holly musical

Brolle

Vad jag längtar!
Den 24 april åker jag och min sambo Dennis till Stockholm för att gå på musikal och bara mysa!
Vi ska gå på The Buddy Holly musical, där Dennis stora idol Brolle har huvudrollen.
Först hade jag tänkt ge Dennis detta i 25års present. Han fyller år i början av juni. Men det visade sig att sista föreställningen går den 9 maj. Så det fick bli att fira vår 2 års dag. Vilket jag INTE kommer ångra! Vi ska ha en övernattning på hotell mellan fredag och lördag. Jag längtar såå ortroligt mycket! Och så bokade vi ju självklart platser på parkett.. De bästa platserna ;) Rad 3 plats 66 och 67.
Den 25 April blir en mysig speciell dag ;). Antagligen även lite shopping innan vi kör hem till Småland igen.
Ha det gott så länge!!!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt,förstår att du/ni längtar till april! Klart ni ska shoppa loss,det kan man inte missa när man är i Sthlm!

2009-02-16 @ 17:19:03
Postat av: Jenny

Låter superhärligt Gumman! Kommer nog att bli jättemysigt! =)=)

Pusssssssssss

2009-02-18 @ 19:24:52
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback