Vart ska jag börja leta???


Här är en bild på min nyttiga lunch, fullkornscouscous med sallad och en klick gräddfil.

Ja det var himla gott och nyttigt! Men så kommer det stora MEN´et.. efterråt äter jag godis. Ja som var såå duktig innan julen och åt bara godis, läsk på helgen. Och va supernyttig på vardagarna. Men jag har ingen motivation längre! Jag blir tosig på mig själv! Jag måste hitta den fort igen, frågan är bara... vart ska jag börja leta? När det blir finare väder ute hoppas jag att jag ska börja ut och gå lite mer. Både jag och hunden behöver det.. Aja... vi hörs!! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Boel

Nyttig mat du fixat,ser gott ut också! Vad fin design du har fixat på bloggen,jättesnyggt!

2009-02-23 @ 14:03:52
Postat av: Emelie

Jo det kan ju vara lätt att trilla dit igen men det är svårt att komma till motsatt håll :)

Ha en bra dag!

2009-02-23 @ 14:20:29
URL: http://eeeileme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja ellerhur :) Jättefint!

Kram

2009-02-23 @ 14:53:15
URL: http://eeeileme.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det ser riktigt gott ut :)

Usch ja, jag e precis likadan nu.. E väl bara för det här tråkiga vädret vi ha nu så när det blir finare ute går det nog bättre ;)

2009-02-23 @ 19:10:11
Postat av: Anonym

Mmmmm det ser jättegott ut! Ja de e svårt att hålla sig borta från sötsakerna =/

2009-02-23 @ 21:14:19

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback