Vinterland

Snö
Bilden har jag tagit. Det är från åkern bakom vårt hus!

Trots att det är så vackert med snö, så är jag så trött på att.. Jag längtar efter våren och sommaren! Vill ha det nu! Se lite vårtecken och höra alla fåglar sjunga. Nu snöar det som bara den ute. Stora flingor,

Idag tänkte jag haft lite sovmorgon, men vaknade kl.07... och låg och mös lite med Dennis innan vi steg upp vid halv 9. Mysigt att kunna bara ligga och krama om varandra på morgonen. Enda chansen är ju på helgen, om inte jag jobbar.. Sen kokte jag ägg och fixade mig lite grönt te och nån smörgås och kräm. Jag hade faktiskt riktig aptit idag. Det brukar i och för sig inte så nåt fel med den ;P

Om en stund ska jag göra lite fint här hemma. Och kanske förbereda tacosen för ikväll...
Vi hörs kanske senare! Hoppas ni får en trevlig kväll... och ni ska väl se på Melodifestivalen??? Heja EMD säger jag bara. Snygg- Erik är ju såå snygg och bra! Gillar hans röst. Vad tycker ni? =)

Kram kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch ja jag håller helt med dig, vill oxå att det ska bli vår nu så man slipper all snö!

Åh ja, de stunderna när man får mysa lite extra uppskattar man verkligen :)

2009-02-23 @ 19:03:28

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback