Det som ingen vet

God morgon bloggen och alla bloggläsare!

Hoppas ni har sovit gott i natt, det har jag gjort, har ju inte mått så bra. Just nu tror jag inte att jag har någon feber i alla fall.... skönt! Och ingen huvudvärk heller för den delen!
Igår kväll bakade jag chokladmuffins... Dennis åt upp typ alla hehe... så det verkade uppskattat :D Kul!
Innan vi la oss igår så kollade vi på film som jag åkte och hyrde i Torsås. "Bröllopsduellen" och en skitbra dansk thriller "Det som ingen vet".. se den! Danskar e duktiga på att göra spännande filmer, lika så va denna det!

"En kall vinternatt hittas en ung kvinna död vid havet, hon har drunknat. Den döda kvinnans bror, Thomas, upptäcker att deras far, som arbetat med underrättelsetjänsten, på något sätt är inblandad i hennes död. När Thomas börjar gräva djupare i fallet sätter han hela sin familj i fara."

Det är närmst att åka till Torsås.. så man är där några gången i veckan. Mysig håla =) Men det finns mycket där.. Smycka, Systemet, pizzerior, konsum, ica, 2 banker, blomsteraffär, veterinär, djuraffär, frisörer och massa andra affärer me.. nån bokaffär och så...

Japp, vad händer idag då?? Inte så mycket fram till klockan 17. Då ska vi vara i Torsås hos syster Annika och hennes sambo Magnus. Sen ska vi åka till Örarevet och grilla och bada och hundarna ska me få bada.. iaf Acira.. Wilma tycker det är otäckt. Hoppas vädret är fint bara..

Nä nu ska jag se om jag ska äta nåt, så man vaknar till liv.

ΚΓαΜ/ Ηαηηα

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback