Iskall

Hej på er gott folk!
Nu sitter jag i förtältet här vid syrrans husvagn, men en iskall god cider. Killarna fixar maten.. Fläskytterfilé med potatisgratäng, så tar syrran och jag han om disken sen.

Idag har vi gjort en hel det... Varit och kollat på raukarna och kikat in blåkulla tvärs över =) Vi har varit på Nk och kikat lite och i en annan liten affär där jag köpte en blomvas/kruka.. Har även cyklat till Valles och köpt godis och va inne och köpte en tröja och Dennis Adidas kläder att mysa i, i en sportaffär. Spelat yatzi m.m.
Senare blir det nog lite golf =)

Har det toppen med andra ord...

Lägger upp bilder när jag kommit hem!

Ha det gott!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Ha en toppensemester!! Kramar

2009-07-28 @ 21:11:01
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahh låter som att ni haft de jättemysigt =)=)=)

Pussa

2009-07-30 @ 20:41:22
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback