Mästarkocken Hanna!

God kväll på er!

Kom hem för en halv timme sen ungefär. Har haft ännu en mysig kväll på underbara Örarevet! Jag hade förberett hamburgare med tillbehör som vi skulle grilla där.... men av 4 hamburgare blev det bara en haha! Så jävla duktig är jag.. Grillmästare!!! Not! =( Som tur var hade Annika med sig grillspett... men en hamburgare åt jag minsann.... Se på bilderna nedan......



Ett jättebett till en jätte burgare

 
Jag & världens underbaraste pojkvän

 
Jag i solen

 
Tur Annika hade med fyra grillspett! :)

 
Fick av besök av kossor (eller polacker som Wilma tror det är)


Wilma skrämmer bort dem nyfikna kossorna... 3 gånger!!


Min prins ♥




Visst är det en underbar bild! Vi stannade kvar för att se solnedgången!

Jag har så mycket mer bilder jag skulle vilja lägga in.. men jag orkar inte.. och ni orkar säkert inte se fler foton heller hehe... Jag har en bild till att lägga in... Fick nämligen en sak av Dennis idag till min bil...

En svart grill till min bil :) Blev rätt snyggt faktiskt... vet dock inte vilket jag tycker bäst om, den svarta eller kromade grillen..

Imorgon blir en kul dag.. ska träffa bästiskillen Arvid i stan och fika med honom!! Ska bli sååå kul =) Sen blir det jobb på natten... Tänk 6 nätter kvar... sen SEMESTER jiiiihoooo!

Natten med er!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt ni verkar haft det! Jättefina kort.

Puss

2009-07-03 @ 23:44:55
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback