Min vikt idag....

Hejsan!
Idag har vi haft fullt upp..

• Först betalade tråkiga räkningar

• sen varit runt i massa tråkiga affärer som Dennis tycker är roliga och köpt massa tråkiga bil/el prylar o allt va det var...

• Sen åkte vi till djuraffären... köpte foder till Wilma, nån leksak till dem, tuggben, en kam till katterna som kostade 400kr hehe... skitbra va den... 

• Sen åkte vi till Amiralen, åt på Matkult där Dennis brorsa Phille jobbar som kock... mycket god mat idag måste jag säga!

• Därefter blev det en sväng in på Lindex och handlade lite

• Och till sist in till Maxi

• Sen hem

• Kollade posten och fick ett mycket efterlängtat brev hem idag ♥

• Fick även biobiljetter av Dennis jobb på posten

• Åkte en sväng till svärföräldrarna

• Vägde oss... Dennis 98kg, Jag 54kg, Wilma 31kg och Acira 19 kg

• Borstade katterna och hundarna med den nya kammen... skitbra.. nu är dem nog ett ton lättare av allt hår den tog

• Kollade till min bil lite

• Skrivit ner en lista vad jag ska packa ner till imorgon



Ja vi har minsann hunnit med en massa idag =)  Imorgonbitti far vi till Öland, Böda sand där min syster Annika och hennes fästman Magnus är med husvagnen... vi ska sova där en eller två nätter..

Nä nu ska jag göra en äggamacka till mig! Mums!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj så mycket ni har hunnit med!! Skönt att ha såna dagar där man fixar allt möjligt...

Hoppas ni får de kul på Öland! Hoppas de blir fint väder!

Pusspuss

2009-07-27 @ 22:04:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback