Låt bli flaskan!

Hej hej!

Får börja med att gratulera min storebror Magnus idag på sin 39 års dag! Han läser nog inte min blogg, eftersom han inte ens vet att jag bloggar hehe och så har jag redan grattat honom innan idag. Hoppas att han tar det lugnt med drickat. Men kan tänka mig att han festar till det ännu mer idag än vad han brukar.. :( tråkigt men säkert sant...Tänk om han kunde låta flaskan va =(

Nu äntligen fick jag kolla på filmen jag väntat på ett tag... sist vi skulle hyra den va den redan uthyrd.. jag snackar så klart om Wallander- Kuriren och i augusti nån gång kommer nästa Wallander- Tjuven. Dennis och jag hyr väldigt mycket film, tycker det är mysigt att mysa framför en bra film. Någon av er som också följer Wallander filmerna? Enligt mig är det dem bästa svenska filmerna!

Idag har vi varit och jobbat igen.. men nu är det lugnt med det för ett tag fram. Usch vad det sliter på en att stiga upp så tidigt... Varit upp vid 6-7 de gånger.. alltså 3 gånger för mig. Och jag är hur trött som helst hela dagen... hela dagen blir förstörd när man måste vakna så tidigt av klockan. Så nu är jag trött, trött, trött!

Imorgon ska Dennis och jag ut och äta och gå på bio om det går någon bra film. Får se vad vi kommer fram till :) Ice Age 3 kanske haha... får se hur det blir... Äta ska vi iaf göra någonstans... och helst skulle jag vilja till Kalmar.. men det blir väl Karlskrona. Vi får se helt enkelt. I alla fall ska det bli jättemysigt att ut och äta lite gott och så.

På måndag ska vi åka till Böda på Öland om planerna går som det ska. Min storasyster och hennes sambo/ fästman är där nu med deras husvagn och barnen är också med. Fast på måndag ska dem åka hem och då får vi plats i husvagnen =) Stannar väl en eller 2 dagar där med dem. Ska bli mysigt!

Och på hemvägen ska vi kika inom Ikea =) Skulle egentligen åkt dit med min kompis Jenny på måndagen, men det var ju då vi skulle till Böda ju. Iaf så sitter jag och kikar lite på hemsidan... Vi ska ha en ny golvlampa, lite nya kuddfodral till soffkuddarna och någon ny pläd kanske.. m.m. Och så ska jag så klart köpa ett nytt skohorn till Jenny för jag råkade vara lite för hårdhänt när jag skulle ta på mig mina skor sist jag va där :( Förlåt! Men nu får ni ju ett nytt hihi =) Ska se om jag hittar ett sånt som ni hade!

Nä nu är det allt för spännande på Wallander!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag gillar också Wallander, men tycker lite mer om Beck :) Hoppas ni får det mysigt och att ni hittar nån bra film :) Kramar

2009-07-24 @ 22:01:54
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi men Gumman! de spelar ingen roll!!! Va ju bara ett billigt :P Å de funkar ju nu ändå! Bara lite kortare.. å vassare :P:P

Hoppas ni hittar mkt fint, men de brukar ju inte va nåt problem på ikea direkt ;)

Puss

2009-07-25 @ 22:52:03
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback