Östersjöfestivalen

Hej på er!
Tänkte skriva ett inlägg nu innan jag hoppar till sängs. Ska ju upp tidigt imorgon och ha hand om svärmors chihuahua, eftersom hon jobbar.

Idag kom Dennis hem tidigare, eftersom hans semester började idag =) Jippii.. Han fixade klart med sin turbo till bilen och nu är det väl i stort sätt klart. Han ville att den skulle ladda 0,2 till... se om han kan fixa det.

Medan han va ute och mekade, så fixade jag maten... fläskfilé i ugn med sambal oelek och ris till det.. mums!
 

Sen åkte vi och hämta upp söta Jenny i Kallinge och sen vidare till Karlshamn och Östersjöfestivalen... Här kommer lite fler bilder =)



    

Sen åkte vi en karusell också =)


Nu ska jag gå upp och krama om min älskling. Han blev dålig på väg hem sen, mådde illa och så. Stackarn!
Ha en god natt!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för idag Gumman! Va jättekul att jag fick följa med! Roligt att åka karusell me :P:P Å kolla på söta killar förstås ;)

Pusss

2009-07-17 @ 23:13:09
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Jäklarns vad gott det såg ut :)

2009-07-19 @ 14:44:32
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback