2 år och 3 månader


Hej!
Så här har jag sett ut idag!


Idag har jag varit i stan med min syster Jenny och systersonen Devin. Vi lunchade på Åhléns.. Jenny och jag tog buffé och Devin fick köttbullar =) Det var gottigt! Idag blev det ingen shopping till mig.. utan köpte en grej till Dennis. Idag har vi nämligen varit tillsammans i 2 år och 3 månader... vi hittar egentligen bara på saker på årsdagen numera, men idag var ett utantag från min sida hehe... Köpte lite choklad och gott godis från Elit Choklad.

När Dennis kom hem från jobbet överraskade han också mig med en present! Haha.. komiskt att båda två gjorde det! Han hade köpt en fin bikini till mig =)

Bikini med söta diamanter =)

Efter stan skulle Dennis och jag på kalas. Min andra syster Annika.. hennes sambos dotter fyller 9 år idag. Så där var vi och åt bakad potatis med "gaffs"... Gaffs består av en röra av Creme Fraiche, ost, kassler, rödlök, gurka i små tärnade bitar.. Testa det nån gång =) Efterrätt blev det jordgubbstårta o goda bullar.
Barnen och grabbarna badade endel i poolen..
Sen när vi skulle hem svängde vi förbi och hyrde en film.. skitdålig är den! "Lars and the real girl".. se INTE den!

Här är lite bilder från kalaset!










Har haft en mycket bra dag! Köpte förresten Eminems nya skiva idag.. Relaps heter den... så där bra.. han har gjort bättre förut.. fast det beror lite på vilket humör man är på me!

Imorgon ska vi till banken Dennis och jag... sen jobb på natten... Hoppas på att dessa två nätterna ska gå fort...

Ha det bra alla!!!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fin du är gumman =) Roligt me kalas!

Kul att ni båda överaskade varandra :P:P

Jaa... jag hoppas med på att dessa två nätterna går fort!!!

Puss

2009-07-08 @ 11:07:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback