Läskande och kort

Hej!
SItter här alldeles proppmätt nu. Vi grillade kyckling på spett och hade pommes och beasås till och vitlöksbröd. Det var mycket smarrigt. Kycklingen som blev över får följa med i min matlåda till jobbet ihop me lite sallad med vattenmelon i. Blir ni läskade?? ;P
Idag har det varit en toppenskön dag. Ställde klockan på 14.30.. istället för 16.00 som jag brukar sova till, när jag ska jobba en natt till. La mig ute i solen och njöt! Så härligt!

Tänkte bjuda på lite fina bilder på mina djur! =) Here you go!








Vet ni vad Dennis och jag ska göra nu???? Äta kladdkaka!!!! MUMS!!!!!!!!! ;P Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka fina bilder på era sötnosar :) Vill också ha kladdkaka ju ;) Kramar

2009-06-23 @ 20:03:04
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men! Vad du ska läskas :P

En annan sitter på jobbat å har bara med sig en gammal torr macka... grrr... ;)

Fina alla dina djur är!!! <3

Pussa

2009-06-23 @ 23:30:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Boel

Vackra kisar du har o vilka fina klösmöbler dom har!

2009-06-25 @ 18:28:56

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback