Nya kläder och göra stan osäker imorgon?????

Heeeej sötisar!! :)
Idag känner jag mig på riktigt bra humör :) Trots att jobb väntar inatt.. men det ska bli kul att jobba, känner faktiskt för det haha.. tro det eller ej ;P

Senare i eftermiddag ska jag åka in till Jysk. Denne och jag ska köpa en ny madrass till vår säng. Jag sov ju så dåligt med madrassen som vi köpte på Ikea. Fick ont i hela kroppen.. speciellt i ryggen. Så då la jag min specialmadrass uppe på den andra... och den är ju bara för en 90 säng.. Så det är ju sån nivå skillnad..
Därför ska vi köpa en lika dan sån madrass, men som täcker heela sängen ;) Så nu ska både Denne och jag sova gott, och utan den där kanten som delar på oss hehe...

Ja imorgon var det ju som sagt tänkt från början att Denne och jag skulle ha grillfest.. men tyvärr blir det inte så.. och det är väl tur det eftersom vädret inte är på sin bästa sida..
Men jag var ju ute i lördags som var.. och tydligen fick jag mer smak för det haha! Så det lär nog bli att jag går ut och partajar med tjejerna på jobbet imorgon! Dem har ju tjatat på mej hehe...
Det är ju dax för sommarfest och den ska hålla till hos Malin :) Kuul!!! Så ja, jag tror nog att det blir utgång.. men jag lovar ingenting. Men det lutar verkligen åt det hihi...
I så fall vet jag nog redan vad jag ska ha på mig... kanske....

Denne och jag var ju en snabbis i Kalmar igår.. så jag shoppade lite... Så linnet/klänningen i mitten funderar jag på att ha på mig imorgon =)



Denne shoppade me lite igår... högtalare och en ny cd till sin bil... och nu ska han skicka efter en turbo till bilen.. och i vinter ska han riva motorn på den... så det kommer bli några hästar mer än min bil hmmrr.... Han kommer ha långt över 300 hästar... och jag har 286 i min... intressant va?? Jag tycker det, men kanske inte ni haha... men det är ju min blogg så moohahaha!!!

Känner mig på tethumör idag me... kanske märks ;P

Till frulle idag blev det ost och kex.. skulle egentligen mumsat med det igår kväll... men det orkades inte med... Dennis och jag åt lövbiff med klyftpotatis... så jag blev rejält mätt av det. Tända ljus och mys hade vi ju me....

Nä nu ska jag kolla till kräken som jag brukar säga till mina djur när dem är jobbiga haha...

Ha det gott!!!!

:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina kläder gumman! =)=)

Hihi ja du e allt en liten tetlisa du :P Knasa!

Pusss

2009-06-15 @ 20:40:32
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback