Kalmar

Hej på er!

Nu sitter jag och väntar på att min plattång ska bli varm. Tänkte fixa håret lite nu innan jag ska iväg. Philip kommer och hämtar mig vid halv fyra och kör in mig till Fredde där jag ska hämta Dennis bil. Sen kör jag hem och lämnar den och därefter blir det fortsatt tripp för Dennis och mig till Kalmar underbara stad!
Vi har väljer allt oftare att åka till Kalmar nu mer.. tar ju bara tio minuter extra att köra dit.

Idag har jag på mig svarta leggings och en mörkblå tunika från Gina tricot och en svart kofta, även den från Gina. Tänkte ha mitt bruna halsband som matchar till mina bruna Vagabond skor.

Idag har jag inte gjort så mycket.. varit på vårdcentalen, djuraffären och Torsås konditori där jag köpte med mig en baguette med köttbullar och rödbetssallad.. Jag har busat med djuren, rengjort köttlådan och nu är katterna i deras rastgård och Wilma i sin och lilla Acira ligger här bredvid mig på golvet och sover. Hon har tränat lite med en aktivitetsboll.

Nä nu måste jag sätta fart!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du har haft en fin dag! Kramar

2009-06-11 @ 20:41:35
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback