Kört Lamborghini idag!!!!!

Hej på er!
Åh vad jag har krabbat nu, hur länge som. Jag hade tänkt lägga in en liten kort film från idag när Dennis körde Lamborghini, men då funkar det inte lägga upp på youtube eller på nåt annat program än QuickTime som inte passar till dem flesta program.. Blir galen. Nån som kan hjälpa mig att lösa detta problem??

I alla fall har vi har en super härlig dag! Körde tidigt till Kristianstad och va inne på Biltema.. Denne hittade massor där. Och jag hittade bara några smågrejer... Sen åkte vi och tittade på skor. Jag hittade 3 par från märket Duffy och Dennis hittade skosnöre till sina skor som Acira hade fått smak på :P


Sen åkte vi vidare förbi Brösaps Backar.. Har fina minnen där ifrån när jag var liten. Åkte alltid dit på somrarna med pappa och då vidare till Stens Huvud och Café Annorlunda. Kommer ihåg när jag gick typ i mellanstadiet så skrev jag ett litet arbete om det. Vet inte varför men det betyder nåt speciellt för mig. Tycker det är så underbart vackert. Tyvärr blev det inte världens bästa bilder...



Kivik, känt för alla dess äppelträd... Till Bla. Kiviks äppelcider..


Efter att ha kollat in Skånes underbaraste landskap åkte vi till Simrishamn. Dennis och jag var där för nästan ett år sen med pappa och Ann-Christin. Då vi även (som när jag var liten) åkte till Stens Huvud, Café Annorlunda och Simrishamn.
I alla fall så stannade vi och åt gott vid hamnen =) Solen strålade gott..


Körde vidare till Kvarnby då det äntligen var dax för Denne att få känna på att köra Lamborghini =) Tyvärr blir det inga filmer eftersom det krånglade med uppladdningen och fil-typen. Men hoppas på att kunna lösa det på nåt sätt. men här kommer lite bilder iaf!
 Älsklingen med fjärilar i magen innan körningen.
 Precis satt sig i den riktigt dyra bilen =)


När han klev ut ur bilen såg han riktigt nöjd ut med ett leende upp till öronen :) Så det var kul att se. Hoppas du blev glad för födelsedagspresenten från mig älskling!

Efteråt åkte vi hemåt... stannade till vid Pukaviks Camping där vi satt ute i kvälls solen och åt lite god mat, Tog oss en varsin glass och sen hem till Brändabo för att hämta våra älskade hundar, som var mycket glada över att få se oss igen!

Dagen hade nog inte kunnat bli så mycket bättre än vad den blev :) En heldag.. helt i vår egen takt, utan stress, fina landskap, spännande upplevelse för Dennis, god mat, gott väder och till och med lite shopping för min del ;)

Nu väntar gosiga kudden på mig i sängen!!!

Natti natt!

Pusss

Kommentarer
Postat av: syrran

Nice!! trodde ändå att bilen skulle vara snyggare..men kul för dennis att köra...härligt att åka iväg så ibland över dagen..

åhh vad du handlar.hahah

2009-06-21 @ 22:56:58
Postat av: Jenny

Åhh låter som en toppendag! Kul att denne gillade din present =)=) Härligt att komma hemifrån å hitta på lite kul me :)

Pussa

2009-06-21 @ 23:06:53
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Boel

Verkar som ni haft en riktigt härlig dag! Snygga sandaler du köpt,får man fråga var?

Håller m dig Skåne är ett härligt landskap!

2009-06-21 @ 23:53:49

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback