Fika & shopping

Tjenis!
Blir inget långt inlägg nu. Är duktigt trött.
Idag har jag haft en jättetrevlig dag i stan tillsammans med Jenny. Shoppade lite, fikade 2 gånger :) Och hade allmänt trevligt hela dagen. Shoppade inte så mycket.. en ögonskugga och en mascara och en gul kofta från Sisters.

    

 
Sen efteråt mötte jag upp Dennis på Amiralen. Köpte nya gardiner till köket på Hemtex och godis på Maxi.


(gardinerna är gröna och passar in till mkt annat i köket, putsa fönsterna pallade jag inte med idag!!)

Sen raka vägen till Brändabo, träffa nykomlingen Nea (chihuahua/papillon).. pytteliten sötnos =) Var där ett tag.. åt lite mat och så. Dennis är med svärfar och hjälper honom att ta all hö från åkrarna. Snart så kommer lammen och betar. Dennis är ju allergisk mot hö, så han får sitta i traktorn.. men när han kommer hem kommer han nysa heela tiden ändå... stackarn :(

Idag skulle jag bakat rabarber paj, men jag är så jäkla trött.. så det får bli imorgon. Vi ska till Nostalgin i Ronneby på förmiddagen... och kl.18 börjar festen och innan dess ska alla lekar förberedas m.m. Tur att jag ska va me i Jurryn ;P

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ha en underbar helg i solen :) Kramar

2009-06-26 @ 20:33:15
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för idag gumman! Har haft en jättetrevlig dag me dej idag :)

Ahh snygga ;) likadana som de jag har i mitt kök va?? fast mina e ju typ vita :):)

Puss

2009-06-26 @ 21:03:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Katja

Supersöt blogg :)

Härlig fika, god fortsättning på kvällen!

2009-06-27 @ 20:52:44
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback