Denna dag..

Hallå på er! Nu är jag hemkommen efter en natt full med ösregn och massa jobb. Skönt att vara hemma. Sitter och äter lite frukost.. crisp´n light med texmex skinka.

Så vad händer idag???

-duscha
-sova
-vakna
-shoppa
-handla 25års present
-handla mat
-äta mat ute någon stans
-baka
-let´s dance final

Har faktiskt börjat ändra min åsikt ang. Let´s Dance... Tror jag hoppas på att Magnus ska vinna. För som många säger så har han ju utvecklats mest under programmen. Men jag blir ju inte ledsen om Laila Bagge vinner.. för hon är ju såå duktig! Har hejat på henne genom hela programmet, tills nu typ =)
Vad tycker ni???

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du får en toppendag :) Kram!

2009-03-27 @ 09:37:01
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hm... Jag vet faktiskt inte riktigt vem jag hejjar på.. Som sagt Magnus har ju utvecklats mest, men Laila är ju en bättre dansare.. hehe... Får se hur de blir =)

Ja idag har du lite att pyssla me förstår jag.. :) Hoppas ni får en härlig fredag!!

Puss!

2009-03-27 @ 15:26:31
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback