Hemmaspa

Hej på er!
Idag har jag haft en riktig "ta hand om mig själv- dag".. Jag kände att jag behövde det. Så faktiskt har jag haft lite hemma spa i lugn och ro hemma helt själv.. Ja inte helt själv... djuren har me varit me och kollat.
Jag har suttit i fotbad, använt fotscrub, hårinpackning, kroppsskrubb, ansiktsskrubb, fotlotion, body butter... så nu är jag nyrakad och har även färgat ögonbrynen... men jag är inte riktigt klar än.. ska fixa håret och kanske måla naglarna me =)
Härligt! Det borde alla ta sig tid till ibland. Jag gör det allt för sällan.



Ha en mysig fredagskväll! Puss och kram... hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh så mysigt me en spa-dag!! De förtjänar du!!

Puss

2009-03-07 @ 13:11:32
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback