Jag har en hemlis att berätta....

Men det tänker jag inte gör än på ett bra tag....Det är så kul med hemlisar för alla blir så nyfikna!
Men tro inte att jag ska försäga mig! ;P För det lär jag inte göra!



Vad har hänt idag då?

Tidigt som attan steg jag upp idag... 06.20 efter att ha snooze ´at i 20 min.. Körde hemifrån lite efter 07 då jag skulle in till stan... hade ett snabbt ärende innan jag stannade på Gylles och köpte massa frallor och körde hem till syrran. Devin och Zackarias (mina systersöner) va pigga och glada och smaskade i sig lite gottigt.
Vid tio-tiden åkte syrran... Jenny som hon heter... och jag in till stan för lite fika och shopping. Hennes man hade hand om barnen.
Blev en del shopping, attans me.. jag som skulle spara alla pengar till Sthlm.. men det gick bara på 3-400... med fikat inräknat. Jag köpte ytterligare ett nytt sätt med trosa och BH... jättesött ljusblått från H&M.. och på Lindex blev det ett sidenlinne till natten.
Och till mina älskade pälsklingar Engman och Turbo blev det en leksak och kattmyntsdroppar.. att droppa på t.ex. leksaker dem tröttnat på m.m. =) Helt tosiga blir dem i det. Dem blir helt extas när dem får mjölklinser med kattmynta! Om ni som har katt inte har provat det, så är det nåt jag verkligen rekommenderar! =)
Nu väntar jag på att Denne ska komma hem från jobbet, vi ska ta en sväng in till Amiralen köpcentrum.. Maxi bl.a. och köpa lite gott till helgen.
För på lördag händer det grejer!!! Så kul! Våra kära vänner Jenny och Peter kommer hem till oss. Vi ska laga god mat, spela Guitar Hero och givetvis kolla på Melodifestivalen på kvällen =)=) Ska bli jättekul! <3
Vad vi ska laga för mat och så, kommer jag återkomma med i helgen!

Ha en superfin kväll nu!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jonna

Hmm vild gissning på att du antingen är gravid eller att ni har förlovat er ;D

2009-03-12 @ 16:52:12
URL: http://pusselbitan.blogg.se/
Postat av: Milla

Nu blev man ju nyfiken :)

2009-03-12 @ 17:49:43
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: fanny

jag tror du är gravid :-D

2009-03-12 @ 18:28:12
URL: http://nanaa87.wordpress.com
Postat av: Jenny

Låter som om att du har haft en bra dag! Kul med lite shopping! :)

Men du måste faktiskt berätta din lilla hemlis för mig :P du får iaf göra de på lördag!!!!!!!!!! Längtar tills dess!! =)

Puss på dej min gumma!

2009-03-12 @ 19:20:53
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Nu blev jag riktigt nyfiken :P Hmm och som alla andra så vill jag självklart veta ;)..................SNART!!!

2009-03-13 @ 18:46:45

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback