Kalas och trötter

Hej.
Nyss hemkommen från kalaset för Thina. Ätit massa gott och så.
Mycket trevligt!

Men såå trött jag är! Jag tom sov en stund innan kalaset. Men jag känner mig så fruktansvärt trött, antagligen eftersom jag va uppe mer än 31 timmar igår innan jag la mig. Men vad gör man när man inte kan sova.

Har ni släckt ner några lampor ikväll halv 9-halv 10?? våra har ju varit nedsläckta eftersom vi inte varit hemma. Så vi behöver inte känna dåligt samvete för det hehe.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen o kolla lite på tv. Sen sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Japp, här släckte vi :) Så gott som alla lampor iaf..

Kram!

2009-03-28 @ 23:07:25
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Blev dina efterrätter goda?? Hur blev kladdkakan?? hihi e nyfiken :P

Ja det är itne så konstigt att du är trött idag ju! Du har nog lite sömn att ta igen...

Pusss

2009-03-29 @ 00:02:26
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback