Nyfikna ni ;)

Ja mina kära vänner.. många gissningar hade ni... men ni kommer få vara lite nyfikna ett ganska bra tag till innan ni får svaret. Så då gäller det ju oxå att läsa min blogg ;) Det uppskattas!


Idag är det städning som står i fokus på förmiddagen. (okej.. har tagit en liten paus nu)...
Vid 15-tiden ska jag fixa lite mat till mig själv, för Dennis ska nämligen på spelkväll på jobbet och grilla och så.. dricka lite öl m.m. Så jag har lovat att ställa upp som fyllechaffis åt honom ;P
Under tiden han är där så ska jag till min kära vän Jenny. Hon sitter me själv ikväll... så då passar vi på att ha lite tjejmys... med Let´s Dance, lite att äta, surfa lite på nätet och bara va! Så kul att vara med denna vän. Har alltid så kul ihop och kan prata om ALLT.... eller inget ;P

Jenny, hennes sambo Peter och deras lilla Toypudel Selma kommer till oss imorgon och ska se på Melodifestivalen... spela Guitar Hero som dem ska ta med sig. Och äta massa gott... Har fått ett gott middagsrecept av min kära arbetskollega Agnete som vi tänkte prova oss på =)

Min katt Turbo är inte så glad för små hundar... så det gäller att håla koll på honom i början så han inte lappar till Selma... haha man kanske kan droppa lite såna kattmyntsdroppar på henne, så lär han nog gilla henne hehe...

Oj nä... nu måste jag sätta lite fart med städningen!!!!

Adjos!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi! Jag längtar till ikväll å tills imorgon nu!! ska bli superkul! Bara jag nu håller mig frisk :S Men vi får hålla tummarna! kanske bara är en ont-i-halsen-dag idag :)

Ses sen!! Puss

2009-03-13 @ 15:48:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback