Stan med siz och Mandan.. Shopping!!!

Tjena!

Nu ska jag strax bege mig in till stan med min storasyster Annika och hennes dotter Amanda.
Jag ska köpa gardiner till vardagsrummet, som jag har hittat på Indiska. Hoppas dem finns kvar. Tänkte även se om jag hittar en ny löpare till soffbordet och så ska Annika som är utbildad florist, hjälpa mig att hitta några bra fina blommor till fönstrerna! Känns som att detta kalaset kommer gå på en rejäl slant. Jag som skulle spara till Sthlm- resan. Men jag ska nog kunna shoppa en del där me minsann =) En vårjacka ska jag i alla fall kika efter! =)

Och ikväll har jag och mina två vänner Jenny och Linda bokat bord på Nivå. Där vi ska äta god mat och ha kul av varandras sällskap! Jag tror jag redan vet vad jag ska äta! Oxfilésandwish med klyftpotatis och extra bearnaisesås =) Det åt jag alltid förr när jag va där flera gånger i månaden! Så gott!
Lär säkert bli några kort senare från kvällen. Jag har kamerabatteriet på laddning ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur gick de i stan nu då? Fanns gardinerna kvar?? hoppas

Bra att du har batteriet på laddning :P Jag ska kolla över min kamera jag me ;) Nyter vi inte ta kort inne på Nivå får vi minsann ta utanför ;)

Pussss

2009-03-02 @ 13:20:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Får hoppas du hittade det du letade efter ;) Åh så mysigt, hoppas ni får det trevligt ikväll o att maten smakar bra :)

2009-03-02 @ 20:04:32

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback