Nivå mm

Hallå på er! Ligger i sängen nu och tittar på Bygglov och tänkte skriva vad som hänt de senaste två dagarna..

Igår åkte jag ju som sagt in till stan med syster Annika och hennes dotter Amanda. Jag köpte gardinerna på Indiska. Lättskötta blommor till fönstrerna hjälpte syrran till med =) Jag är inte så glad att vattna blommor... max 1 gång i veckan... det räcker bra. Sen bjöd jag dem på bakad potatis på café 3G.

På kvällen träffade jag mina kära vänner Jenny och Linda, och hade några trevliga timmar ihop på Nivå. Åt Nachos el Grande till förrätt och huvudrätt Oxfilésandwish. Efterrätt orkade jag inte med hehe... det var himla kul! =)



Idag åkte jag och hämtade upp min arbetskollega Agnete, för vi skulle på klädprovning av arbetskläder... vilket var en besvikelse... halvchaskig kvalité och stora modeller... men jag beställde ett par svarta byxor, en rosa och en vit tunika. Härligt till sommaren =) Får duga till jobbet...
Efter det skulle jag till min nya tandläkare. Jag hatar att gå till tandläkaren. Innan har jag gått till en privat på Ronnebygatan, men nu har jag alltså bytt till en ny privat som Dennis går till.. på Möllebacken. Och när jag öppnade dörren sa jag bara WOW! Så snygg design och allt. Det såg såå lyxigt ut! Och personalen va hur goa som helst! Ska tillbaka v.13 och laga en gammal lagning som trillat bort på en tand.
Innan tandläkarbesöket hann jag även med lite shopping. Köpte två löpare, En till tvrummet och en till köket! Kul =)

Så här blev fönstret.... mkt ljusare och fräshare... vi har ju så mörk tapet..


Imorgon kommer min vän Pauline på besök.. Ska bli kul att träffa henne :D
Ha det gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig kväll gumman! Var roligt att träffas :) Och maten va ju sååå god.... som vanligt ;)

Puss

2009-03-03 @ 21:41:15
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback