Vår :) ... men utan sol....

Ja kolla själva! Jag har vår på min tomt! =)






Idag sov vi till 10-tiden.. kollade lite på tv innan vi gick upp och åt frukost.. rostat bröd och Oboy. Sen gick vi ut en stund. Lekte med vår hund Wilma och tränade henne lite. Och så har vi två katter.. Turbo och Engman heter dem. Jag har nog inte nämt den i Bloggen tidigare. Men dem betyder oerhört mycket för mig. Älskar verkligen mina katter! I alla fall var jag ute med dem i koppel, då dem är innekatter. Till våren/sommaren ska vi bygga en kattrastgård till dem. Så dem har chansen att vara ute, även då inte jag är det. Och så är det tryggt för dem att kunna gömma sig i den o så. D.. eller speciellt Engman är ju så rädda av sig.
Jag upptäckte att det kommit upp massa vårtecken i trädgården! Mys! Nu har jag bara varit inne en kort stund och ser att det har börjat regna ute. Så det var tur att vi hann ut innan det.

Sen kanske vi åker bort till mina svärföräldrar, Dennis pappa har en bondgård och har massa får. Och nu har dem börjat lamma. Tycker det är så mysigt att se dem småttingarna!

Här är en bild på Wilma vår rottweiler....

Hon är så söt så...  Men jag är mer kattmänniska än hundmänniska, med Dennis är tvärtom! Nä, nu ska jag kolla om jag hittar nåt vi kan ha till lunch!

Puss Kram

Kommentarer
Postat av: sassa

Kikar in , vi är hemma från barn på permiss.

2009-03-08 @ 15:17:10
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Oh så härligt med lite vårtecken!! =)=)

Puss

2009-03-08 @ 21:19:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Underbara Vårtecken!!





Önskar Dig en härlig ny vecka!!



Massor av kramar!!

2009-03-09 @ 09:15:25
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback