Ett riktigt klipp! =)

Dax att blogga lite nu kanske =) Jag hoppas att ni bloggläsare mår bra!
Jag mår bra, förutom att jag är lite trött idag. Inte sovit så bra och så har Dennis och jag varit iväg... Men det skriver jag om längre ner.
 
Först tänkte jag berätta om går dagen. Då var jag ute och åt på Thairestaurangen i stan med jobbet. Vi avtackade Anita som gick i pension. Det va supergod mat och mkt trevligt sällskap!
Jag åt tre rätters.. Förätt: vårrullar Huvudrätt: Kycklingspett med jordnötssås och ris Efterrätt: friterad banan och glass
Mycket gott minsann och vrålhungrig var jag, hade inte ätit nåt på hela dagen.
Här är några bilder från kvällen:


Efter den trevliga kvällen var det dax för jobb för 3 av oss, så vi begav oss till jobbet. Mycket långdryg natt måste jag säga. Den va såå tråkig haha... den tog liksom aldrig slut kändes det som. Men Agnete och jag hade iaf lika kul som alltid! =)

Tillslut tog natten slut och jag åkte hem till mina älsklingar här hemma. Alla djuren. Sov inte så där jättebra, men lite sömn fick jag. Dennis ponken kom hem från jobbet lite tidigare idag. Och jag var helt död, riktigt trött... Men tillslut kom jag upp :P

Sen åkte Dennis och jag och hundarna till Växjö för att kolla på en bil som Dennis fastnat för på nätet. En del skavanker och lite annat. Och han som ville sälja den begärde 28 tusen för den. Men så mkt var den inte värd, så Dennis gav honom ett riktigt skambud.. 18 tusen... och han gick med på det =D så 10.000 kunde Denne ponken pruta ner den + att ägaren både hade besiktigat den och betalat 2000 i skatt. Han hade kostat på den nya sommardäck detta året, bytt kamrem och även storservicen gjord och bromsskivor och klossar nya. Även nyfylld ac......
Så ja man kan väl säga att Dennis gjorde ett jävla bra köp! Ett riktigt klipp =)


Nä, nu ska vi göra lite varma mackor =) Gottigt!

Ha det kalas! <3

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul att ut å äta! Å de lät jättegott de som du åt =) hihi =)

ahaa så han har ny bil.. kulkul :)

Pussa

2009-05-29 @ 23:49:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback