idag....

Idag har jag varit hos min kära storasyster Annika. Körde dit direkt efter jobbet och åt frukost. Hon hade gjort en supergod smörgås till mig ;) Så gulligt! Efter vi ätit och så tog vi en promenad.. en halvmil... tog en timme ungefär. Vi gick inte supersnabbt. var himla skönt. Och så gick vi förbi huset som dem är spekulanter till... HOPPAS HOPPAS de köper det. Mkt renovering, men dem kommer bli sååå snyggt =)

Nu väntar jag på att Dennis ska komma hem... jag saknar honom! Hoppas han kan sluta lite tidigare. Idag ska vi äta fläskfilé tänkte jag... vi ska åka o köpa godis me =) gott!
Nu ska jag plocka lite här hemma...
Ingen mening att gå och lägga mig nu ju... ;P

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni får en underbar och mysig kväll =) kram

2009-05-08 @ 12:42:57
Postat av: Jenny

Så skönt de låter med en långpromenad... hääärligt =) Iaf om de e fint väder :P hehe...

Ha en mysig fredagskväll =)

Puss

2009-05-08 @ 21:21:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback