Kattrastgård

Tänka att det redan är första maj! Så häligt! =)
Iofs verkar det som att vädret ska bli sämre. Vilket är himla trist.. Hoppas bara inte det är långvarigt.

Japp, igår var det ju valborg... Dennis och jag byggde lite på katternas rastgård, vi grillade och sen på kvällen åkte vi till Bergkvara för att kolla på deras fjuttiga majbrasa som låg på en flotte i vattnet. Det är ju eldningsförbud bl.a. här i Småland. Men Wilma fick träffa lite andra vovsingar. Det tyckte hon va kul!

Idag händer det inte så mkt.. Dennis är inte hemma på hela dagen... men strax ska jag gå en promenad med Wilma... får se m jag kankse tar en lite längre idag. Beror på om det blåser ute elr så.

Här är lite bilder på den ej färdiga kattrastgården och lite annat....

Hejs!!



Här under satt Engman fast :(
 kopplet sitter fortfarande kvar stenhårt. Tur att det gick så bra som det gick med min lille Engman......

 Grillad mat blev det igår =)

Och här är ett kort på min fina men enkla håruppsättning igår


Ha det gott!!!! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Verkar som ni hade en trevlig valborg :) Vilken tur att det gick så bra med kissen! Ha en fin dag, Kram

2009-05-01 @ 12:03:57
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Tack så jätte mycket :) Javisst, lägger till dig på en gång då :D

2009-05-01 @ 13:24:49
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så bra det kommer bli med kattrastgården!! =) Skönt för catsen :)

Hihi sån söt håruppsättning =)

puss på dej gumms

2009-05-02 @ 13:18:32
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback