Lyckeby NP

Hejsan mina vänner!
Idag har jag mest varit utomhus, Dennis har klippt gräset så fint. Snart ska vi grilla marinerad fläskfilé och ha hemmagjorda klyftpotatis samt någon god sås till.. kanske paprikasås??
Det återstår att se..

I natt ska jag jobba. Jag ska vara i Lyckeby Nattpatrull, det ska bli kul för jag har inte varit där på nästan 2 år. Ikväll är det även storhelgs OB då det är Pingstafton. Endel på jobbet hade påstått att det inte var det, men Agnete kollade upp det via bokningen och facket... så jodå visst är det storghelg denna helgen!

Imorgon är det mors dag. Då ska jag hem till min kära lilla mor i Rödeby. Har med mig lite presenter till henne, hoppas hon blir glad! Hon sa att vi skulle grilla och lite så imorgon...
Dennis ska iväg och jobba lite, så jag vet inte om han hinner komma. Jag ska nog ha med mig båda hundarna hem till mamma. Ska höra om det är ok.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Sötnos!

Så gott det låter med grillat!! Här hemma blir de tacos ikväll.. funkar väl de me :)

mmm så bra me storhelgs-ob!! Super =) alltid bra så här på sommaren!

Ha en bra kväll å natt gumms!

Puss

2009-05-30 @ 17:26:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Åå så gott det lät! Hoppas det smakade bra :) Kramar

2009-05-30 @ 21:37:19
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback