Sovmorgon till 16.30

Hallå gott folk!
Idag är jag riktigt utvilad.. sov enda till kl. 16.30 (jag jobbar ju natt).. det var riktigt nice. Vi hade en jobbig natt, hoppas denna blir lite lugnare. Nu är det iaf bara en natt kvar! Sen är det helg och jag är ledig denna helgen! Eller ja.. jag jobbar söndag.. men fredag och lördag är jag ledig.
Imorgon fredag.. ja då blir det bara god mat och massa mys med min älskling.. kanske bygga kattrastgård =) Se vad vädret tillåter.. annars kanske vi går in o bygger dörren i garaget... hehe...
Lördag är det marknad som gäller. Gullabo marknad.. Så dit ska vi en sväng. Se om man hittar nåt skoj.....
Nä nu är kl.18... måste laga mat.. kyckling blir det idag... mer vet jag inte....
Btw har fixat en ny header... men ska fixa en najs bakgrund sen me.. kul att pyssla lite =)
Ha det så bra!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Oh så skönt att du kunde sova ut idag ;) Ja får hoppas denna blir lugnare då :S

Såg att det va nåt nytt med din blogg, blev jättefint ;)

Kul att du e ledig i helgen, får hoppas det blir fint väder då :) Puss

2009-05-07 @ 20:17:47
Postat av: Jenny

Oh så skönt! =) Härligt när man känner sig utvilad... Hoppas att natten gick bra att jobba sen :)

Pussa

2009-05-08 @ 21:20:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback