mina djur =)

God kväll!
Nu sitter Dennis och jag och kollar på en tecknad film. Den är faktiskt himla bra... "Sagan om Despereaux" heter den, så kolla på den någongång. Man behöver  ju inte vara liten för att tycka om tecknade filmer. Den är himla fin gjord.

Idag har jag gjort en del.. tvättat 2 maskiner tvätt, varit i Lyckeby och lunchat med min älskling Denne =) handlat lite mat.. och när jag kom hem fick kisarna va i deras rastgård. Går himla bra nu faktiskt. Medan dem var där satte jag igång och gjorde kalops. Jag måste säga att det va den godaste kalopsen jag har gjort =) Mums!

Annars har det inte hänt så mkt mer idag, men är riktigt trötter nu. Efter denna filmen är slut ska jag hoppa in i duschen, sen blir det en film till i sovrummet innan och sen lär jag sova gott!

Här nedan bjuder jag på lite bilder på mina djur... och vårt enorma rabarberland... nån som vill ha lite rabarber kanske!? ;) 

Hoppas ni har gaft en bra dag! Vad har ni hittat på för kul??

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hunnit med mycket idag du :)

Vilka fina bilder du fått på djuren, trivs katterna bättre nu?

Ja om du kan skicka med ett gott recept på rabarberpaj oxå så tackar jag ju inte nej precis ;D

Puss

2009-05-14 @ 21:37:33
Postat av: Milla

Vilka fina djur du har! Sådär mycket rabarber vill jag också ha :) Kram

2009-05-14 @ 22:44:23
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Boel

Kisarna är så vackra,helt ljuvliga! Wilma är också fin,men jag är en kattmänniska..

Vill gärna ha lite rabarber,om du har gott om det? kanske nästa gåmg vi har APT??

2009-05-16 @ 00:36:02
Postat av: Jenny

Jättefina rabarber du har! Jag har nallat av mamma... hihi =)

Så mysiga kort på djuren!! såå fina så!

Pussar å kramar!!

2009-05-17 @ 21:45:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback